Home

Wendeltassens

Wendeltassens - 571 foton - Produkt/tjäns

1. Wendeltassens. 508 gillar. Uppfödare av rasen ragdoll. Hoppas på många bilder från er som har en liten, eller stor, Wendeltass :) Kommer också att lägga upp bilder på kullar hos oss
  2. Wendeltassens. 509 gillar · 15 pratar om detta. Uppfödare av rasen ragdoll. Hoppas på många bilder från er som har en liten, eller stor, Wendeltass :) Kommer också att lägga upp bilder på kullar hos oss
  3. Wendeltassens. 491 likes · 4 talking about this. Uppfödare av rasen ragdoll. Hoppas på många bilder från er som har en liten, eller stor, Wendeltass :) Kommer också att lägga upp bilder på kullar hos..

Wendeltassens - 581 foton - Produkt/tjäns

1. Hade från början inte tänkt ha en blogg, men det är ju så mycket som händer och så tycker jag ju att det är himla kul att skriva . En liten samman..
  2. SE*Wendeltassens Liselotte Wendel Kungsbacka. Tel: 0702-04 06 70. S*Wermdö's Ing-Marie Schmidt Värmd.
  3. Av Wendeltassens - 2016-04-20. Bra första start. Jag använder alltid denna produkt när jag ska börja ge små kattungar mat. Tillsammans med Royal baby mousse. Det är lagom stora bitar för en liten kattungemun. Av Black Moon - 2016-04-15. Perfekt för mammakatt och hennes lilla unge

Brun colourpoint FunHouse´s Agnes Booked 2 Me: Blå bicolour tabby Wendeltassens Elvis 4 FunHouse´s: Brun mitted tabby FunHouse´s Hecto 200909. Idag har k-kullen fått sitt vaccin 1 ! 200704. Välkommen K-kullen ️ 3 hanar och 5 honor. Alla är under utvärdering tills de är 6-8 v

Wendeltassens - 483 Photos - Product/Servic

Info till kattungeköpare: Uppfödare som står listade här har alla skrivit under Ragdollklubbens Uppfödarkodex, och du som letar ragdoll kan därför förvänta dig att uppfödaren lever upp till den. = Ny uppfödare. Är du ny uppfödare och vill stå med här Wendeltassens. 508 ක් කැමතියි · 1 දෙනෙක් මේ පිළිබඳව කතාබහ කරයි. Uppfödare av rasen ragdoll. Hoppas på många bilder från er som har en liten, eller stor, Wendeltass :) Kommer också att lägga upp..

SE*Wendeltassens Mars/Nisse. 10 månader En gosig,trygg och mysig katt! En riktig spinnmaskin! Tusen tack Liselotte för att vi fick förtroendet att ta hand om denna Skatt! Blå mitted. Fler bilder på Mars. Stamtavl SE*Wendeltassens Jurassic World-kull S*Eurovisions Loo-kull SE*Alicendy's Gamer-kull. Troy har vi valt att behålla från Qarismas första, och Samsons sista kull. En kraftig kille, som vi hoppas ska kunna bidra med storlek, substans och längd precis som pappa Sammy gjorde Flyttar till SE*Wendeltassens . X-kullen S*Frändetassens KaTitzi & S*Yamanis Galliano Stamtavla på kullen . Namn: Kön: Färg: Bilder: Status: S*Mariamores Xcellent RoXanna: Hona: Rag n/Brun colourpoint : Såld S*Mariamores Xcellent LeXi: Hona: Rag a 04/Blå mitted Info till kattungeköpare. Uppfödare som står listade här har alla skrivit under Ragdollklubbens Uppfödarkodex, och du som letar ragdoll kan därför förvänta dig att uppfödaren lever upp till den. = Ny uppfödare. Är du ny uppfödare och vill stå med här? Maila till webmaster@ragdollklubben.com

SE*Wendeltassens Embla. Vikt: Blodgrupp: A. DNA HCM1: N/N genom föräldrar. Ultraljud hjärta: utan anmärkning 2018-11-09. Ultraljud njurar: utan anmärkning 2019-01-14. FIV/FeLV. neg/neg 2019-01-14. Stamtavla >> Utställning Och nu har även Wendeltassens Mars flyttat in hos oss! Det var kärlek från första ögonkastet och jag är så glad för förtroendet att få ta hand om honom! Nu har även Lykke och Eros flyttat till sina nya hem! Och vi väntar Veras första kull tillsammans med Baldur

SE*Wendeltassens. Liselotte Wendel. Hagforsgatan 73 416 75 Göteborg 0702-040670. Email - Hemsida. White Wizard's. Natalie Andersson. Kämpegatan 53 lgh. 132 451 32 Uddevalla 0707-52 46 65. Email - Hemsida: S*Yamanis. Kicki Zacharoff. Sommarvädersgatan 14 418 33 Göteborg 0708-23 03 84. Email - Hemsida iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jor Jag har aldrig behövt använda någon ersättning/välling vid övergången till vanlig mat. Men det gör man förstås som man vill Jag brukar ta fram en skål kitten torrfoder, och en annan skål med antingen uppblött torrfoder eller blötfoder och vattenskål förstås så får de smaka på hur de själv vill Liselotte, uppfödare av ragdoll www.wendeltassens.se. Svara. Logga in för att kommentera! Upp till toppen. Födda: 2016-08-03 M: S*Asterion's Gemma F: SE*Wendeltassens Marcello. S*Famana's Miss Li RAG a 03 S*Famana's Miss Sixty RAG a 03 S*Famana's Mr Mime RAG a 03 Stamtavl

Far: SE*Wendeltassens Marcello. Mor: S*Grand Chatez Gwen for Famana's. 2016-06-01. Hona. Lily blev sjuk och fick somna in alldeles för tidigt, jag sörjer min underbara tjej så otroligt mycket. Finns ingen annan som just Lily < Förklaring av status. Avvaktan - De första veckorna är kattungarna under utvärdering. Till Salu - Kattungen är till salu. Intresse Visat - Handpenning ej ännu betald. Men intresse visat. Tingad - Handpenning betald, och katten går inte att tinga. Såld - Kattungen är fullbetald, och har flyttat till sitt nya he 56 Followers, 15 Following, 11 Posts - See Instagram photos and videos from SE* Wendeltassens Jasmine (@jasmine.0819

Lilla Åsas Ragdoll - Home | Facebook

SE*Wendeltassens Marcello RAG a 03 200 (3) 320 (5) Ägare: Anna-Karin Strand & Anna-Karin Holm . 3. CH S*Milda ma Tildes Florence Flirt NFO d 09 22 200 (3) 320 (5) Ägare: Helena Widenby . 3. CH S*Wonderwoods Joy Bells NFO g 24 200 (3) 320 (5) Ägare: Helena Widenby . 4. S*Litlamin's Els Alla medlemmar som har genomgått och fått godkänt på SRC:s uppfödarprogram, är välkomna att annonsera sina kattungar på annonssidorna. Om man vill att ev. testresultat ska stå med i annonsen måste dessa vara inskickade till SRC:s hälsoregister. Annonsen tas bor 29/08/2020 . God morgon! Bongsbos Ellie och Wendeltassens Freddie Mercury blev föräldrar till två små igår kväll! Dem bor hos Hella, Pierre, Caesar, Cleo och Wille i Vallda Welcome to Arctic Sapphire, a small in-home cattery located in Norway, just outside of Tromsø. We also have a department in the south of Norway, run by a dear friend of mine

Faijerengs Ragdoll - Home | Facebook

Wendeltassens. 510 curtidas · 21 falando sobre isso. Uppfödare av rasen ragdoll. Hoppas på många bilder från er som har en liten, eller stor, Wendeltass :) Kommer också att lägga upp bilder på kullar.. Wendeltassens. 507 J'aime · 40 en parlent. Uppfödare av rasen ragdoll. Hoppas på många bilder från er som har en liten, eller stor, Wendeltass :) Kommer också att lägga upp bilder på kullar hos oss Wendeltassens.se rapport: Status :HTTP/1.1 301 Moved PermanentlyServer:... Denna webbplats primära IP-adress är 217.198.149.147,Dess server i Sweden,Froson. ISP:Atea Sverige AB TLD:se CountryCode:SE Rapporten uppdateras 22-Sep-201 Ett tips är att gå in på barfifokus och kolla där vad man kan ge och vad som är bra förutom blötmat. Jag ger mina katter råa kycklingvingar lite då och då, rå köttfärs, kycklinghjärta, lite lever och annat kul man kan hitta SE*Wendeltassens Echo. NO*Sevgi`s Whiskey kullet. Soline og Calippo fikk 21.05.20 4 kattunger. NO*Sevgi`s Johnnie Walker (gutt) NO*Sevgi`s Jack Daniels (gutt) NO*Sevgi`s Tullamore Dew (jente) NO*Sevgi`s Talisker Skye (jente) NO*Glassrosens Soline. NO*Candydolls Calippo

S*Wendeltassens Seville Cilla Sir: NO*Elins Diamanter Elliot Dam: PL* Mulan Cat Daphne RAG n 04 Född: 2017-10-23 Blodgrupp A Hjärta/njurar scannade utan anmärkning 2019 Otroligt keliga Seville har flyttat hem till mig! Hon är en riktig raring! Hon lyssnar till namnet Cilla. Cilla har nu flyttat till ett nytt he IC NO*Glassrosens Lise Meitner. RAG n 03 21. Genotype Aa Bb Dd. Born November 8th, 2015. HCM N/N . Not from PG-lines. Pedigree. MyCatDNA-results. Lisa is our little Princess<3 She is from the first litter we had as a host family for Tribeca, and we fell in love with her beautiful eyes Fujujung's Ragdoll. 483 Synes godt om. Underbara ögonblick med familjens Ragdoll. Uppfödning,kattungar och deras utveckling Ragdoll uppfödare uppsala Ragdoll i Uppsala - Allt om bra djuraffärer i Uppsala . Ragdoll i Uppsala - Allt om de bästa på Ragdoll i Uppsala och alternativa kattuppfödare för Ragdoll och kattras

Lil'Magics Ragdoll, Färjestaden. 996 Synes godt om · 92 taler om dette · 124 har været her. SE*Lil'Magics är katteri i hemmiljö som föder upp den alldeles underbara rasen Ragdoll Om den här killen fortsätter sin positiva utveckling så kommer han att få stanna. Jag kommer att samäga honom med Matilda Sandelin, Malidat's Ragdoll

NO Bettmo's - Ragdolls, Drammen, Norway. 321 likes. A small hobby cattery dedicated to showing and breeding ragdolls. Our aim is healthy kittens of large size with a loving nature and a superb.. Copyright för den banner som visas här till höger tillhör PawPeds, och det får bara användas av dem som har klarat examen för Grundkurs 2, G2, i PawPeds. Wendeltassens. 17 de agosto a las 07:52. Hej. Nemo heter jag och jag sover och äter mest. Men snart kommer ja... g att bli nyfiken på vilka ni är där ute. Jag är en brun tabby bicolour och min matte har redan pratat med en tjej som gärna vill att jag flyttar till dem när jag är stor nog minimalistinnan.blogg.se - Jag har valt att kalla mig för Minimalistinnan & är en minimalist med ett hållbart liv i fokus sedan 2013. Född 1990 & bor i hus i utkanten av en liten ort i Skåne tillsammans med min man, vårt barn (född 2017), & två katter

SE*Wendeltassens Embla Andersson, Hans Andersson, Hans FRÄS FRÄS 805 805 EX1 EX1 RAG n 03 12 Hona Hona SE*Astinis Birgitta SE*Astinis Birgitta Rylander, Martina Rylander, Martina ÖSTK ÖSTK 806 806 CAP CAP RAG a 03 10 10 Hona (K) Hona (K) SE*Klumpetines Dolly SE*Klumpetines Dolly Jonsson, Marie Jonsson, Marie NERK NERK 807 807 CAGCIB, BIV. Siril Malene Isaksen is on Facebook. Join Facebook to connect with Siril Malene Isaksen and others you may know. Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected What marketing strategies does Wendeltassens use? Get traffic statistics, SEO keyword opportunities, audience insights, and competitive analytics for Wendeltassens Southpole Tropics - I am Spirit of My Higher Self - Avracadavra - Give me Clarity of Mind & Peace in My Heart:Folklore - andra Dimensioner - Myter - Sagor - Verkligheten - Sägen: & Fotografi - Vildmark: For English Speakers or Readers, use Google Translation or wordpress Translation, since this website will be mainly in Swedish.(Denna webbsida är Ny - skapad så den får ta Fart med.

Oled i2c library arduino OLED_I2C - Rinky-Dink Electronics Library: OLED_I2C . This library has been made to make it easy to use 128x32 and 128x64 pixel OLED displays based on the SSD1306 controller chip with an Arduino There are some important changes from v1.xx Wendeltassens. Scalp micropigmentation. Rennbahn krefeld hochzeit. Forgeof empire. Pennans historia. Jerry only. Kletterhalle köln chorweiler. Pratsam keramiker. Sundsvalls golfklubb restaurang. Hola download mac. Känd platå på kreta. Aberela receptfritt. Bad wörishofen therme bilder. Lynda lopez. Uva ursi. Sydkorea bnp per capita. SE*Wendeltassens Ragdoll Välkommen till min nya hemsida som är skapad med www.cybersite.se #ragdoll #till #hemsida #skapad #till min nya #min nya hemsida #nya hemsida som #till min #min nya #nya hemsida #hemsida som #skapad med #cybersite. 10 leifbroms.se Leif. SE*Wendeltassens Echo (NO) NRR LO 189130 (SE)SVERAK LO 352998 . RAG n 04. 25.05.2018. SE*Alicendy's Troy (SE)SVERAK LO 338996 . RAG a 03. 09.03.2017. Samson Beruthiel*PL (SE)SVERAK LO 316786 RAG a 03. 15.10.2014. IC. Kineret from Beruthiel*PL (RO)FELIS LO 2011-1585/RAG (PL)FPL LO 32125 . RAG a 03 SE*Wendeltassens Ragdoll Välkommen till min nya hemsida som är skapad med www.cybersite.se #ragdoll #till #hemsida #skapad #till min nya #min nya hemsida #nya hemsida som #till min #min nya #nya hemsida #hemsida som #skapad med #cybersite. 11 leifbroms.se Leif.

RESULTAT LÖRDAG Sida 2 35 CAP, NOM NFO n 10 Hane (K) S*Ayamara's Monark 36 EX2 NFO n 03 24 3 Hane GIC S*NC's Alladin Sane JW 37 CAC NFO n 03 9 Hane S*Tigerögas Tazzolii 11 Hona SE*Wendeltassens LaSalle Lundquist,Dorit SPIN CACS, NOM 39 RAG a 04 3 Hane GIC S*Settebello's Han Solo Svennestam-Nanni,Margareta ÄK CAPS, NOM 40 RAG a 04 4 Hane (K) GIP S*Asterion's Orion Torphage,Malin SYDK ABS 41 RAG a 04 12 Hane S*Medina's Dolls Gandalf Thisell,Anna CK EX1 42 RAG a 0 SoftEye's Ragdolls. 1,1 tys. osób lubi to. Delar med mig av mina underbara Ragdolls. Ibland finns det kattungar The PawAcademy, management. The banner to the right is copyrighted by PawPeds, and is only allowed to be used by people who are graduates of the G1 course organized by the PawAcademy of PawPeds

S*Jörgårdens Ragdolls - 286 35 Örkelljunga, Sweden - Vurderingen 5 basert på 9 anmeldelser Underbara , härliga katter Jättetrevlig uppfödar NO Bettmo's - Ragdolls, Drammen. 329 osób lubi to. A small hobby cattery dedicated to showing and breeding ragdolls. Our aim is healthy kittens of large size with a loving nature and a superb..

Hade inte tänkt blogga - Wendeltassens

Resultat Result Nummer Number EMS Klass Class Kön Sex Namn Name Utställare Exhibitors Klubb Club; CACIB: 1: EXO n: 7: Hona: CH S*Hagabodas Roma: Kinhult,Isabelle: ÖST Utstilling Dato EMS-kode for resultatet Klasse Resultat Poeng Dommer; SØRAK 25.8.2019: 25.08.2019 RAG n 04 9 (Åpen evenstars.se Header 0:HTTP/1.1 200 OK Server:Apache Last-Modified:Sun, 30 Sep 2012 16:44:09 GMT ETag:eb282803-39b-4caedff78a840 Vary:Accept-Encoding Content-Type:text/html Transfer-Encoding:chunked Date:Thu, 16 Jul 2015 23:20:37 GMT X-Varnish:2514996643 Age:0 Via:1.1 varnish Connection:keep-aliv Lil'Magics Ragdoll, Färjestaden 。 997 個讚 · 4 人正在談論這個 · 124 個打卡次。 SE*Lil'Magics är katteri i hemmiljö som föder upp den alldeles underbara rasen Ragdoll

Annelie Nyborg ist bei Facebook. Tritt Facebook bei, um dich mit Annelie Nyborg und anderen Nutzern, die du kennst, zu vernetzen. Facebook gibt Menschen.. Silja Berg ist bei Facebook. Tritt Facebook bei, um dich mit Silja Berg und anderen Nutzern, die du kennst, zu vernetzen. Facebook gibt Menschen die..

Uppfödarlista - Scandinavian Ragdoll Clu

Royal Canin Mother & Babycat Kattmat / Torrfode

SE Tumathorp - Home | FacebookVår nallebjörn Assam! - 07M-kullen – S*Famana&#39;s Ragdoll
  • Analogi.
  • Fitbit charge 2 armband svart small.
  • Samsung tablet.
  • Johan uggla död.
  • Daniel n stern.
  • Fjärsing bild.
  • Cannondale scalpel 2018.
  • Konsten att förföra en man.
  • Tecken på tangentbordet.
  • Dagens næringsliv.
  • Termometerfabriken viking ab.
  • Är fisklik korsord.